Przejdź do głównej zawartości

SESJA ZDJĘCIOWA MARTY CZĘŚĆ I + FILMIK

Dobry wieczór kochani! :)

U mnie tydzień zleciał raz dwa, mimo choroby fajnie spędziłam te kilka dni. Teraz jestem bardziej aktywna ,więcej się rozciągam i ćwiczę,nawet rozważam siłownie - w końcu ,naprawdę długo z tym zwlekałam,aż w końcu postanowiłam i zaczęłam. Czuje się o wiele lepiej ,dieta dalej mi towarzyszy,czekam dalej na wyniki badań i po prostu jest dobrze. Zaraz lecę zrobić sobie herbatkę i lecę coś pooglądać z siostrzyczką ,uwielbiam takie piątki :)

Co do sesji zdjęciowych terminów jeszcze trochę mam,ze względu na to ,że mam więcej czasu na to przeznaczone niż wcześniej.Jedynie odpada środa,ponieważ pracuje a później jadę do Oleśnicy,cały dzień przepada. Ogólnie powiem tak po ciuchu ,że z Grześkiem szykujemy się powoli na taką sesje "z pazurem" może z małą niespodzianką. Tak samo z Piotrkiem ,na sesje szykujemy się od roku? no jakoś tak ,ciągle coś wypada - a wygląda to tak ,że on ma czas wtedy kiedy ja nie mam i dziękuje i się nie możemy dogadać ,ale spokojnie jak wyzdrowieje to działam. Musiałam zrobić mały przestój bo nie wytrzymalibyście z moim głosem.Piszę o tym bo tam szykuje się naprawdę dużo zdjęć!


Przedstawiam teraz Martę. Martusia zgłosiła się do mnie na zdjęcia kiedy ogłosiłam ,że potrzebna mi modelka z długimi włosami, dużoo dziewczyn się do mnie zgłosiło co bardzo mnie ucieszyło ,niestety potrzebowałam tylko jednej modelki, ale nie zostawiłam reszty dziewczyn ,otrzymały ode mnie mega rabacik :) Następnym razem dziewczyny ,nie wstydzić się! Ja pomagam przy pozowaniu ,przy ubiorze przy mimice twarzy,przy wszystkim. Kiedy ja szukam kogoś ,warunek jest prosty ogromny rabat na zdjęcia w zamian za publikacje zdjęć i nagranie filmiku na you tube! :)
Kobitka trochę się wstydziła ,ale dałyśmy rade- tylko musiałyśmy czekać aż wszyscy uciekną nam z pkp ,nawet śmiesznie było,uwielbiam takie akcje :) kamerzysta też się spisał -no każdy zadowolony. Tutaj macie link do filmiku KLIK

I D E A L N I E

Czekajcie na część drugą! Tam zobaczycie walizeczkę której długo szukałam! :)

Zapraszam na sesje zdjęciowe! <3








 




 








Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Adam Planetorz

 

JESIEŃ/ZIMA - Paulina Bobrowska

         Teraz sesja zimowa :)                                        Dobranoc :)   

Adam P. -sesja plenerowa ,dużo zdjęć

Cześć! Chciałabym Wam tylko zapowiedzieć Adama :) Który chce działać dalej jako model/fotomodel W większości są to moje prace ,ale znajdą się też zdjęcia z teledysku w którym grał. KLIK  <--Tutaj macie link do jego portfolio TYLKO Nie typu-uczę się ,z chęcią Ci porobię foty Ewentualnie ktoś kto chciałby na TFP ,to proszę podsyłać swój link z portfolio i wtedy myślę ,że się zastanowi. Potrafi doskonale panować nad mimiką twarzy :) Podochodzi poważnie do wszelkich zleceń,jest otwarty na nowe działania. Nie boi się lodowatej wody, a to atut -serio :D Trochę szkoda mi oddawać mojego najlepszego modela w obce ręce ,ale chce żeby się rozwijał jak tylko się da. Skubany to polubił, nowa zajawka ,także możecie pisać do mnie ja przekieruje dalej :) Miłego wieczoru :)