Przejdź do głównej zawartości

Marta Glińska-część II + filmik

Witam.
Dzisiaj miałam cały dzień dla siebie, choroba jednak wygrała-ale bądź co bądź ,wypiłam chyba z 30 herbatek z soczkiem malinowym i wygrzałam się pod kocem aż pół godziny,haha :D Kiedy zrobiło mi się trochę lepiej poubierałam się po samą szyje i zaczęłam robić pierożki i pulpeciki ,jedzonka mi starczy na cały tydzień,jak nie lepiej :D To nic ,że ledwo co chodzę,ale przez ostatni czas nie wyobrażam sobie spędzać mojego czasu gnieżdżąc się w łóżku i nic nie robić. Przyzwyczaiłam się do ruchu,ciągle mam jakieś plany ,coś do roboty,uwierzcie mi ,że wtedy nie ma żadnych wymówek ,jeśli się czegoś chce ,trzeba włożyć w to całe serce! Trzeba tylko dobrze zaplanować swój czas.
Czasami nie wychodzi nam coś ,ale to chyba nie jest powód ,żeby odpuścić. Jeśli coś nie idzie po naszej myśli ,przemyślmy i wróćmy z podwojoną siłą! Ja żyje teraz tymi słowami.

Tutaj znajdziecie link do filmku z tej sesji! ---->KLIK

Chciałabym również przypomnieć ,że na moim instagram'ie fotograficznym -ogłosiłam ,że jeśli na tym koncie będzie 100 obserwujących ,odbędzie się konkurs w którym do wygrania będzie sesja zdjęciowa! :) @kosiedowska_fotografia

Mój prywatny instagram: @dominika_kosiedowska97

Dużo myślałam o tym poście, niżej będą napisane wolne terminy , wypisałam również kilka moich ulubionych cytatów,znajdziecie je między zdjęciami. Znalazłam je na instagram'ie u @sila_motywacja, u mnie trafiają w sedno. Lubicie coś takiego? Czy wolicie tylko widzieć zdjęcia ? :)

Moje ostatnie wolne terminy jeśli chodzi o weekend! :) 
29.00 godzina 14.00
30.09 - godzina 16.00

Jeżeli chodzi o terminy w tygodniu
W poniedziałki ,wtorki ,czwartki i piątki jestem dostępna od 16.45! :)



"Wiesz co robię,gdy przychodzi ból? Uśmiecham się"



 "Twój czas jest ograniczony ,więc nie marnuj go na życie czyimś życiem"

 


" Zdolność słuchania jest połową sukcesu"





 "Zacznij tam gdzie jesteś,użyj tego co masz,zrób co możesz"







 "Każdy miewa w życiu momenty ,kiedy musi się zastanowić ,kim jest i czego chce"





 "Nigdy nie marnuj czasu,próbując wytłumaczyć kim jesteś ludziom ,którzy postanowili Ci nie zrozumieć"





Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Adam Planetorz

 

JESIEŃ/ZIMA - Paulina Bobrowska

         Teraz sesja zimowa :)                                        Dobranoc :)   

Adam P. -sesja plenerowa ,dużo zdjęć

Cześć! Chciałabym Wam tylko zapowiedzieć Adama :) Który chce działać dalej jako model/fotomodel W większości są to moje prace ,ale znajdą się też zdjęcia z teledysku w którym grał. KLIK  <--Tutaj macie link do jego portfolio TYLKO Nie typu-uczę się ,z chęcią Ci porobię foty Ewentualnie ktoś kto chciałby na TFP ,to proszę podsyłać swój link z portfolio i wtedy myślę ,że się zastanowi. Potrafi doskonale panować nad mimiką twarzy :) Podochodzi poważnie do wszelkich zleceń,jest otwarty na nowe działania. Nie boi się lodowatej wody, a to atut -serio :D Trochę szkoda mi oddawać mojego najlepszego modela w obce ręce ,ale chce żeby się rozwijał jak tylko się da. Skubany to polubił, nowa zajawka ,także możecie pisać do mnie ja przekieruje dalej :) Miłego wieczoru :)