Przejdź do głównej zawartości

Rowy 2018- moje wakacje

Dobry wieczór, w końcu dodaje zdjęcia z nad morza- ROWY. Nie sądziłam ,że jest tam aż tak pięknie i fajnie,naprawdę jestem mega zadowolona z tych wakacji. Zacznijmy od początku, wyjechaliśmy o 5 rano a na miejscu byliśmy dopiero około 14, nigdy w życiu tak długo nie jechałam nad morze, to była moja najdłuższa podróż,ale no cóż każdy też mknął na wakacje,więc zdziwiona nie byłam. Kiedy już dotarliśmy na miejsce,do naszego apartamentu samo przywitanie właściciela zrobiło na nas ogromne wrażenie a kiedy zobaczyliśmy nasze mieszkanko ,normalnie cudowne ,wszystko poukładane czyściutkie,tak jak było obiecane tak było a nawet lepiej! Apartamenty ADRI polecam cieplutko ! Jeżeli chodzi o morze ,to byliśmy bardzo zadowoleni bo plaża była bardzo fajna ,woda cieplutka,a pogodę mieliśmy idealną :) Wychodziliśmy na plaże około 10 a wracaliśmy po 16. Nie mogliśmy się nacieszyć ciepłą wodą,do tej pory jestem tam myślami. Zakochałam się w tym miejscu. Jeżeli chodzi o miasteczko ,to fajna sprawa, Ilona,mama ,Amelka i Karol mieli gdzie pojeść ,tak po prostu -Mario-najlepsza pizza :) i Złota rybka ,żeby zjeść dobry domowy posiłek plus dobrą rybkę w niskich cenach:) Ja niestety byłam na samych pudełkach ,ale przetrwałam kiedy jedli gofry a to moja pięta Achillesa :(
Pełno sklepów z świeżymi warzywami i owocami ,pyszne pieczywko :)
Było pełno rowerków,przed plażą były kajaki, było gdzie się przejść na spacer, wyjazdy motorówką -polecam z całego serca ,mega przeżycie, płynięcie statkiem o zachodzie słońca -magia.
Polecam Wam to miejsce z całego serca a mi trudno dogodzić ,powiem tak szczerze ,haha :D
Także życzę dobrej nocy i do następnego postu ,buziaki! <3
































Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Adam Planetorz

 

JESIEŃ/ZIMA - Paulina Bobrowska

         Teraz sesja zimowa :)                                        Dobranoc :)   

Adam P. -sesja plenerowa ,dużo zdjęć

Cześć! Chciałabym Wam tylko zapowiedzieć Adama :) Który chce działać dalej jako model/fotomodel W większości są to moje prace ,ale znajdą się też zdjęcia z teledysku w którym grał. KLIK  <--Tutaj macie link do jego portfolio TYLKO Nie typu-uczę się ,z chęcią Ci porobię foty Ewentualnie ktoś kto chciałby na TFP ,to proszę podsyłać swój link z portfolio i wtedy myślę ,że się zastanowi. Potrafi doskonale panować nad mimiką twarzy :) Podochodzi poważnie do wszelkich zleceń,jest otwarty na nowe działania. Nie boi się lodowatej wody, a to atut -serio :D Trochę szkoda mi oddawać mojego najlepszego modela w obce ręce ,ale chce żeby się rozwijał jak tylko się da. Skubany to polubił, nowa zajawka ,także możecie pisać do mnie ja przekieruje dalej :) Miłego wieczoru :)