Przejdź do głównej zawartości

Urodzinki Amelki :)





 
 
 
Cześć wszystkim! :)

Zdjęcia są z urodzin mojej kochanej i dzielnej Amelci. Dzieci wybawiły się super, każdy wyszedł z imprezy zadowolony. Mieli przygotowane różne zabawy, bawili się na trampolinie, był pyszny tort i przekąski. Pyszny na pewno bo moja mamusia zrobiła torcik. Swój domowy torcik,owocki -mogę sobie ten smak tylko wyobrazić :)

  Mam tak wspaniałego chłopaka ,że wziął aparat i zaczął pomagać mi w zdjęciach jak i z kamerowaniem, jak na pierwszy raz wyszło mu całkiem ,całkiem #dumna
 Filmik tylko montowałam, więc sztosik-Amelka zaczyna karierę na yt :D --->KLIK
W zdjęciach też sobie poradził ,więc nic dodać nic ująć , ja wyszłam tylko na chwile posiedzieć ,więc chwyciłam aparat i tego kogo miałam w pobliżu łapałam i są portrety. Nie pokaże tu wszystkich zdjęć ,ale możecie być pewni ,że jeszcze kiedyś opublikuje jakąś jego sesje :D

Uwielbiam łapać takie momenty ,szczególnie dzieciaczków :) one wiedzą co to znaczy szczery uśmiech,nic nie udają. Gabryś ,ten wariat co kiedyś zmykał mi przed obiektywem,teraz pozuje jak profesjonalista, normalnie uśmiech od ucha do ucha mam,mega uczucie!

Pisać dłuższe posty czy skrócić do minimum? :)











 Miłoszek :)


Mikołaj :)



Gabryś ;)





                    Wam życzę pięknego i cudownego dania :)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Adam Planetorz

 

JESIEŃ/ZIMA - Paulina Bobrowska

         Teraz sesja zimowa :)                                        Dobranoc :)   

Adam P. -sesja plenerowa ,dużo zdjęć

Cześć! Chciałabym Wam tylko zapowiedzieć Adama :) Który chce działać dalej jako model/fotomodel W większości są to moje prace ,ale znajdą się też zdjęcia z teledysku w którym grał. KLIK  <--Tutaj macie link do jego portfolio TYLKO Nie typu-uczę się ,z chęcią Ci porobię foty Ewentualnie ktoś kto chciałby na TFP ,to proszę podsyłać swój link z portfolio i wtedy myślę ,że się zastanowi. Potrafi doskonale panować nad mimiką twarzy :) Podochodzi poważnie do wszelkich zleceń,jest otwarty na nowe działania. Nie boi się lodowatej wody, a to atut -serio :D Trochę szkoda mi oddawać mojego najlepszego modela w obce ręce ,ale chce żeby się rozwijał jak tylko się da. Skubany to polubił, nowa zajawka ,także możecie pisać do mnie ja przekieruje dalej :) Miłego wieczoru :)